Szybka Kolej Miejska w Warszawie - QMS

W trosce o osoby mające trudności w obsłudze strony przygotowaliśmy kilka ułatwień.
W każdej chwili możesz wywołać okno z opcjami za pomocą skrótów.

  • Internet Explorer, Chrome oraz Safari - kombinacja klawiszy Alt + litera c.
  • Firefox - kombinacja klawiszy Alt + Shift + litera c

Możesz również powiększać lub pominiejszać stronę, jeśli czcionka jest dla ciebie zbyt mała.

  • Aby powiększyć widok strony oraz litery skorzystaj z kombinacji klawiszy Ctrl oraz znaku + .
  • Aby zmniejszyć widok strony skorzystaj z kombinacji klawiszy Ctrl oraz znaku - .
  • Aby przywrócić stronę do oryginalnych rozmiarów skorzystaj z kombinacji klawiszy Ctrl oraz cyfry 0.

Możesz również zmienić kontrast strony. Skorzystaj z przycisków poniżej.



Możesz przełączyć się na tekstową wersję strony.

You are here > Home > About us > Safety management > QMS

« back

QMS

QUALITY MANAGEMENT SYSTEM – MINIMUM SERVICE QUALITY NORMS

Pursuant to art. 28 of the Order No. 1371/2007 of the European Parliament and Council regarding the rights and obligations of passengers in rail traffic, we implemented the Quality Management System. Each month, we will publish indices to a large extent describing the quality of the service provided. These include:

"P" index – punctuality of SKM trains; the index is the ratio of the number of departures from stops on route recognised as punctual to the total number of departures from stops on route in a month. A punctual departure occurs not earlier than assumed in the timetable, and not later than five minutes after the time assumed in the timetable.

"N" – unreliability of trains; the index is the ratio of the number of defective end-to-end routes to the total number of scheduled end-to-end routes in a month. A defective end-to-end route is a not executed but scheduled route, executed partially in relation to the timetable assumptions, end-to-end route executed in single traction, but scheduled in double traction, end-to-end route with a delay of arrival to the end station exceeding 30 minutes.

Download Indicators of the Quality Management System for 2016 (PL and ENG version)


YEAR MONTH „P” INDEX  „N” INDEX 

2015

 

JANUARY

99,473 %

 0,395 %

FEBRUARY

99,539 %

 0,336 %

MARCH

99,390 %

 2,112 %

APRIL

98,631 %

 3,502 %

MAY

98,096 %

 2,107 %

JUNE

98,651 %

 2,156 %

JULY

99,349 %

 1,241 %

AUGUST

99,300 %

 0,886 %

SEPTEMBER

98,809 %

 2,083 %

OCTOBER

98,781 %

 1,037 %

NOVEMBER

99,304 %

 0,040 %

DECEMBER

99,284 %

 0,383 %


YEAR MONTH „P” INDEX  N” INDEX 

2014

 

JANUARY

99,057 %

 2,560 %

FEBRUARY

98,962 %

 7,338 %

MARCH

99,275 %

 2,000 %

APRIL

98,633 %

 2,451 %

MAY

98,812 %

7,112 %

JUNE

98,633 %

 6,781 %

JULY

98,989 %

2,355 %

AUGUST

99,255 %

 1,776 %

SEPTEMBER

98,910 %

 0,601 %

OCTOBER

99,253 %

 0,723 %

NOVEMBER

99,128 %

0,744 %

DECEMBER

99,214 %

 1,880 %


YEAR MONTH „P” INDEX  „N” INDEX 

2013

 

JANUARY

98,745 %

 0,8284 %

FEBRUARY

99,161 %

 1,7341 %

MARCH

98,943 %

 1,6250 %

APRIL

99,285 %

 1,6022 %

MAY

98,583 %

 1,8429 %

JUNE

98,531 %

 1,4874 %

JULY

98,944 %

 4,8932 %

AUGUST

99,109 %

 2,3254 %

SEPTEMBER

98,969 %

 0,2323 %

OCTOBER

98,800 %

 0,5215 %

NOVEMBER

98,972 %

 0,1605 %

DECEMBER

98,991 %

 2,4329 %


YEARMONTH„P” INDEX„N” INDEX

2012

 

JANUARY

98,524 %

 8,0785 %

FEBRUARY

97,103 %

 6,12235 %

MARCH

97,125 %

3,58405  %

APRIL

98,236 %

 4,3867 %

MAY

98,147 %

 4,63065 %

JUNE

98,366 %

5,0275 %

JULY

98,956 %

3,8716 %

AUGUST

98,888 %

2,65265 %

SEPTEMBER

98,787 %

4,12145 %

OCTOBER

98,938 %

2,8969 %

NOVEMBER

98,980 %

8,0447 %

DECEMBER

98,746 %

6,87905 %


YEAR

MONTH„P” INDEX„N” INDEX
2011

 

JANUARY 97,627% 20,1060 %
FEBRUARY 97,654% 10,8993 %
MARCH 99,258% 12,8960 %
APRIL 99,068% 11,8684 %
MAY 98,839% 13,4485 %
JUNE 99,053% 6,7271 %
JULY 98,839% 5,2373 %
AUGUST 98,483% 3,5707 %
SEPTEMBER 97,847% 4,6801 %
OCTOBER 97,768% 5,3528 %
NOVEMBER 98,716% 2,7084 %
DECEMBER 98,842% 1,5604 %

YEARMONTH„P” INDEX„N” INDEX
2010

JANUARY

brak 10,819%

FEBRUARY

brak 6,907%

MARCH

99,588% 3,059%

APRIL

99,588% 2,091%

MAY

98,613% 1,178%

JUNE

98,621% 0,787%

JULY

97,788% 0,798%

AUGUST

99,189% 0,234%

SEPTEMBER

98,085% 1,608%

OCTOBER

97,654% 5,449%

NOVEMBER

99,301% 5,654%

DECEMBER

97,105% 23,559%

Download:

Information on Assistance to disabled persons

Reports for the European Railway Agency: 1 2

 
 
 

Do you have a question? Call ZTM support (open 24 h)

19 115

Koszt połączenia z numerem specjalnym 19 115 jest zgodny z taryfą operatora osoby dzwoniącej

Tłumacz migowy Kontakt z tłumaczem migotym online - kliknij aby skorzystać »