Szybka Kolej Miejska w Warszawie - QMS

W trosce o osoby mające trudności w obsłudze strony przygotowaliśmy kilka ułatwień.
W każdej chwili możesz wywołać okno z opcjami za pomocą skrótów.

  • Internet Explorer, Chrome oraz Safari - kombinacja klawiszy Alt + litera c.
  • Firefox - kombinacja klawiszy Alt + Shift + litera c

Możesz również powiększać lub pominiejszać stronę, jeśli czcionka jest dla ciebie zbyt mała.

  • Aby powiększyć widok strony oraz litery skorzystaj z kombinacji klawiszy Ctrl oraz znaku + .
  • Aby zmniejszyć widok strony skorzystaj z kombinacji klawiszy Ctrl oraz znaku - .
  • Aby przywrócić stronę do oryginalnych rozmiarów skorzystaj z kombinacji klawiszy Ctrl oraz cyfry 0.

Możesz również zmienić kontrast strony. Skorzystaj z przycisków poniżej.



Możesz przełączyć się na tekstową wersję strony.

Jesteś tutaj > Strona główna > O nas > System bezpieczeństwa > QMS

« powrót

QMS

SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ - MINIMALNE NORMY JAKOŚCI OBSUGI

Zgodnie z art. 28 Rozporządzenia Nr 1371/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady, dotyczącego praw i obowiązków pasażerów w ruchu kolejowym wdrożyliśmy System Zarządzania Jakością. Dla każdego miesiąca będziemy publikowali wskaźniki, które w dużym stopniu charakteryzują jakość wykonywanej usługi. Będą to:

Wskaźnik "P" - punktualności kursowania pociągów SKM; Wskaźnik jest stosunkiem liczby odjazdów z przystanków na trasie uznanych jako punktualne do łącznej liczby odjazdów z przystanków na trasie w miesiącu. Jako punktualny traktuje się odjazd, który ma miejsce nie wcześniej niż zakłada rozkład jazdy i nie później niż 5 minut po zaplanowanej rozkładem godzinie.

Wskaźnik "N" - zawodności kursowania pociągów; Wskaźnik jest stosunkiem liczby półkursów wadliwych do łącznej liczby półkursów rozkładowych w miesiącu. Za półkurs wadliwy uważa się: niewykonany, a przewidziany rozkładem jazdy, wykonany częściowo w stosunku do założeń rozkładowych, wykonany w trakcji pojedynczej półkurs wskazany w rozkładzie do wykonania w trakcji podwójnej, półkurs, w którym opóźnienie przyjazdu do stacji końcowej przekroczyło 30 minut.


WSKAŹNIKI 2015
ROK MIESIĄCWSKAŹNIK „P” WSKAŹNIK „N” 

2015

 

STYCZEŃ

99,473 %

 0,395 %

LUTY

99,539 %

 0,336 %

MARZEC

99,390 %

 2,112 %

KWIECIEŃ

98,631 %

 3,502 %

MAJ

98,096 %

 2,107 %

CZERWIEC

98,651 %

 2,156 %

LIPIEC

99,349 %

 1,241 %

SIERPIEŃ

99,300 %

 0,886 %

WRZESIEŃ

98,809 %

 2,083 %

PAŹDZIERNIK

98,781 %

 1,037 %

LISTOPAD

99,304 %

 0,040 %

GRUDZIEŃ

99,284 %

 0,383 %


WSKAŹNIKI 2014
ROK MIESIĄCWSKAŹNIK „P” WSKAŹNIK „N” 

2014

 

STYCZEŃ

99,057 %

 2,560 %

LUTY

98,962 %

 7,338 %

MARZEC

99,275 %

 2,000 %

KWIECIEŃ

98,633 %

 2,451 %

MAJ

98,812 %

7,112 %

CZERWIEC

98,633 %

 6,781 %

LIPIEC

98,989 %

2,355 %

SIERPIEŃ

99,255 %

 1,776 %

WRZESIEŃ

98,910 %

 0,601 %

PAŹDZIERNIK

99,253 %

 0,723 %

LISTOPAD

99,128 %

0,744 %

GRUDZIEŃ

99,214 %

 1,880 %


WSKAŹNIKI 2013
ROK MIESIĄCWSKAŹNIK „P” WSKAŹNIK „N” 

2013

 

STYCZEŃ

98,745 %

 0,8284 %

LUTY

99,161 %

 1,7341 %

MARZEC

98,943 %

 1,6250 %

KWIECIEŃ

99,285 %

 1,6022 %

MAJ

98,583 %

 1,8429 %

CZERWIEC

98,531 %

 1,4874 %

LIPIEC

98,944 %

 4,8932 %

SIERPIEŃ

99,109 %

 2,3254 %

WRZESIEŃ

98,969 %

 0,2323 %

PAŹDZIERNIK

98,800 %

 0,5215 %

LISTOPAD

98,972 %

 0,1605 %

GRUDZIEŃ

98,991 %

 2,4329 %


WSKAŹNIKI 2012
ROK MIESIĄCWSKAŹNIK „P” WSKAŹNIK „N” 

2012

 

STYCZEŃ

98,524 %

 8,0785 %

LUTY

97,103 %

 6,12235 %

MARZEC

97,125 %

3,58405  %

KWIECIEŃ

98,236 %

 4,3867 %

MAJ

98,147 %

 4,63065 %

CZERWIEC

98,366 %

5,0275 %

LIPIEC

98,956 %

3,8716 %

SIERPIEŃ

98,888 %

2,65265 %

WRZESIEŃ

98,787 %

4,12145 %

PAŹDZIERNIK

98,938 %

2,8969 %

LISTOPAD

98,980 %

8,0447 %

GRUDZIEŃ

98,746 %

6,87905 %


WSKAŹNIKI 2011
ROKMIESIĄC WSKAŹNIK „P”WSKAŹNIK „N” 
2011

 

STYCZEŃ 97,627% 20,1060 %
LUTY 97,654% 10,8993 %
MARZEC 99,258% 12,8960 %
KWIECIEŃ 99,068% 11,8684 %
MAJ 98,839% 13,4485 %
CZERWIEC 99,053% 6,7271 %
LIPIEC 98,839% 5,2373 %
SIERPIEŃ 98,483% 3,5707 %
WRZESIEŃ 97,847% 4,6801 %
PAŹDZIERNIK 97,768% 5,3528 %
LISTOPAD 98,716% 2,7084 %
GRUDZIEŃ 98,842% 1,5604 %

WSKAŹNIKI 2010
ROK MIESIĄC WSKAŹNIK „P” WSKAŹNIK „N”
2010

STYCZEŃ

brak 10,819%

LUTY

brak 6,907%

MARZEC

99,588% 3,059%

KWIECIEŃ

99,588% 2,091%

MAJ

98,613% 1,178%

CZERWIEC

98,621% 0,787%

LIPIEC

97,788% 0,798%

SIERPIEŃ

99,189% 0,234%

WRZESIEŃ

98,085% 1,608%

PAŹDZIERNIK

97,654% 5,449%

LISTOPAD

99,301% 5,654%

GRUDZIEŃ

97,105% 23,559%

Pobierz:

 
 
 

Masz pytania? Zwróć się do Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115 (24/7)

(22) 19 115

Koszt połączenia z numerem specjalnym (22) 19 115 jest zgodny z taryfą operatora osoby dzwoniącej