Szybka Kolej Miejska w Warszawie - Uwagi i skargi

W trosce o osoby mające trudności w obsłudze strony przygotowaliśmy kilka ułatwień.
W każdej chwili możesz wywołać okno z opcjami za pomocą skrótów.

  • Internet Explorer, Chrome oraz Safari - kombinacja klawiszy Alt + litera c.
  • Firefox - kombinacja klawiszy Alt + Shift + litera c

Możesz również powiększać lub pominiejszać stronę, jeśli czcionka jest dla ciebie zbyt mała.

  • Aby powiększyć widok strony oraz litery skorzystaj z kombinacji klawiszy Ctrl oraz znaku + .
  • Aby zmniejszyć widok strony skorzystaj z kombinacji klawiszy Ctrl oraz znaku - .
  • Aby przywrócić stronę do oryginalnych rozmiarów skorzystaj z kombinacji klawiszy Ctrl oraz cyfry 0.

Możesz również zmienić kontrast strony. Skorzystaj z przycisków poniżej.



Możesz przełączyć się na tekstową wersję strony.

Jesteś tutaj > Strona główna > Strefa pasażera > Uwagi i skargi

« powrót

Uwagi i skargi

Skargi i wnioski dotyczące funkcjonowania przewozów SKM można składać:

Przewoźnik:
Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 125/127
02-017 Warszawa
e-mail: biuro@skm.warszawa.pl

Organizator:
Zarząd Transportu Miejskiego
ul. Żelazna 61
00-848 Warszawa
za pośrednictwem formularza kontaktowego ZTM: www.ztm.waw.pl

Po wyczerpaniu drogi reklamacji u przewoźnika / organizatora transportu skargi i wnioski można składać do:
Urzędu Transportu Kolejowego
Al. Jerozolimskie 134
02-305 Warszawa
oraz pod numerem infolinii:
801 044 080 lub 22 460 40 80
i na adres e-mail: pasazer@utk.gov.pl

 
 
 

Masz pytania? Zwróć się do Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115 (24/7)

(22) 19 115

Koszt połączenia z numerem specjalnym (22) 19 115 jest zgodny z taryfą operatora osoby dzwoniącej